Joo, taas piti käydä itsensä häpäisemässä autohuollossa.

Autossa alkoi eilen palaa merkkivalo: Service eli mene huoltoon. No, menin kyseisen automerkin pikahuoltoon aamulla hyvissä ajoin 7:20. Jonotettuani tovin, pari oli ennen mua, keskustelin työnjohtajan kanssa. Tänä päivänä autoa ei voi ottaa, koska sen päivän kiintiö oli täynnä. Tilaa aika huoltoa varten call centeristä.

Haloo, olen huollossa ja aika pyydetään tilaamaan erikseen puhelimitse ! Miksi ihmeessä se jätkä ei voinut sitä varata siinä samalla ? Ei siis minkään näköistä palvelua. Jätkän hoksottimet eivät toimineet edes siinä vaiheessa kun sanoin, että liisingkausi on juuri päättymässä. Eikö se ymmärtänyt, että nyt olisi ollut myyynnin paikka. Ehkä voisin ajatelaa samanmerkkistä autoa, jos edes nyt olisin saanut edes jonkin moista apua.

Vaadinko liikoja ?