Kaksi siskoani saapui eilen meille. Tänään he lähtevät yhdessä tyttäreni, esikoiseni kanssa Tallinnaan shoppaamaan päiväksi. Vein heidät aamulla Länsisatamaan. Koska sukuuni kuuluu ominaisuus, että joka paikassa ollaan vähintään ajoissa, niin nytkin. AutoExpressin piti lähteä klo 9:00 ja he halusivat olla perillä tuntia ennen. No, vein heidät niin, että olivat jotain 15 vaille 8 perillä. Olivat sitten pääseet aikaisempaan lähtöön eli klo 8.00 vuorolle. TUNTI enemmän aikaa perillä.

No, pomo lykkäsi eilen uuden homman mulle. Entinen projektipäällikkö oli siirtynyt tosiin tehtäviin jo kesäkuun alussa ja ei oikein enää ehdi tehdä tuota hommaa. Projektin piti olla jo päättynyt, mutta kuten aina melkein käy, se oli viivästynyt. Pyysin pomolta selvitysaikaa, mistä on kysymys. Ilmoitan sen jälkeen vasta otanko homman. Mutta ei se sitä osannut hoitaa, oli lähettänyt tekijöille jo viestin, että minä olen uusi vetäjä. Minä olisin halunnut ilmoittaa siitä vasta kun itse saan selville missä mennään. Ja vasta kun olen pomolle vastannut ottavani sen. Minä ainakin pidän itsestään selvänä, että minä siitä itse päätän. On aina otettava huomioon jo ehtiset työt ja niihin annetut lupaukset. Pöh, laski pisteet taas pomolla.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Laihdutuksesta en ole vielä puhunut mitään. Mutta sellainen on menossa. Juhannuksen jälkeen olin 5 päivää Nurtiletin tehostartilla. Paino putosi jonkin verran (2,2 kg) ja ei ole tullut takaisin. Sen jälkeen olen loman ajan syönyt vähähiilarisesti. Joka aamu munakas ja en syö leipää enkä perunaa, pastaa tms. Poikkeuksia on välillä, mutta ainakaan paino ei ole noussut (jos ei monta sataa grammaa laskenutkaan.)

Olen kuitenkin ollut lomalla ja kuinka monta ihmistä voi sanoa, että ei ole lomalla lihonut ?

Mulla laihtuminen on hidasta aina, sairastan meinaan kilpirauhasta. Aineenvaihdunta on normaalia hitaampaa, aikuisten oikeesti.