Kummitytön häät on vietetty. Oli kaikki teemavärit ja  teemaeläimet kuosissaan.

Tulee tällaisista häistä ja juhlista aina lapsuus mieleen. Silloin näitä juhlia oli paljon enemmän. Minulla on siskoja ja veljiä paljon, joten häitä ja kihlajaisia on ollut paljon.
Omilla lapsilla oli vähän samanlaista kun itselläni. Sukulaisten lapsia näkee sen verran harvoin, että yhteistä ei oikein ole. Kun vähän sitten on tutustuttu, on poislähdön aika. Häissä oli lapsia, mutta suurin osa niistä on läheisesti tekemisisissä toistensa kanssa, joten minun lapseni eivät oikein näyttäneet sopivan siihen joukkoon.

Minun lapseni ovat jäljessä puolisukupolvea, lapseni ovat samassa isässä kun veljeni lapsenlapset. Ensinnäkin minulla ja veljilläni on 10 vuotta ikäeroa ja veljet ovat hankkineet lapset aikaisin, 20-vuotiaina. Minä taas olen saanut lapseni vanhempana.

Olen omassa nuoruudessani viettänyt paljon aikaa veljeni lasten kanssa, mutta kun he ovat kasvaneet, ei yhteyttä enää ole pidetty. Mistähän sen johtuu ? Kovasti aina kerron, että tulkaa kylään ja meillähän on tilaa yöpyä oikein hyvin. Hmm.

Wallander-DVD:n katsoin eilen, oli hyvä jälleen. Pitkän ajomatkan ja viikonloppureissun jälkeen oli mukava rentoutua ja katsoa elokuvaa siideriä lipittäen. Toinen dekkarikin on luettu, onneksi on se pitempi Åsan kirja vielä lukematta.