No, olen nyt sitten ottanut tämän jämäprojektin itselleni. Olen kaapinut kasaan, missä mennään ja teen nyt tarkan, yksityiskohtaisen listan töistä mitä pitää tehdä, kuka tekee, minkä verran aikaa kuluu, kustannukset, lopputulos, töiden järjestys ja koko aikataulun.

Se on sitä vakio kauraa. Sisältö näille tehtäville sitten on aina eri. Tämä vaihe on yleensä aina kiva ja olen innostunut. Mutta joku muu voisi sitten toteuttaa tuon suunnitelman ja potkia ihmiset tekemään asiat.

Soittelin eilen vanhalle työpaikalleni, olen ollut siltä poissa nyt vajaan puolitoista vuotta. Minun kanssani samaan aikaan lähteneitä on tullut jo takaisin. Mutta sama peli entisellä pomolla jatkuu. Suosikkisysteemi pelittää ja auta armias, jos et kuulu siihen. Sairasta.

Tänään on siiten ne isännät juhlat. Pitää kait kohta lähteä kotiin katsomaan että kaikki futaa.

Se käyttöönotto tälle viikolle on mennyt ihan hyvin ja nopeammin kuin aikataulussa oli. Huomenna alkaa seuraava.