Mulla on ensi viikolla lyhyt kehityskeskustelu pomon kanssa. Täytyy ruveta miettimään asioita siihen.

Mulla on menossa yksi iso projekti, joka loppuilee syksyn aikana. Toinen iso alkanut, mutta se ei ole pitkä, vuodenvaihteessa se pienenee rajusti ja on tammikuun lopussa ohi. Muutamia pienempiä on koko ajan, mutta niitä tulee ja menee.

Nyt loppusyksystä näkee, millaiseksi työ sitten ensi vuodeksi muodostuu. Jos saan yhden hyvän ison työn, pienet ja ikävät menee sivussa. Mutta jos tällaista isoa, haastavaa ei ole, viihtyminen on siinä ja siinä.

Kyllä minä kokoajan katselen sisäisiä hakuja, jos olisi uutta tarjolla. Muutama mukava on ollut, mutta se jokin puuttuu. Osassa sijainti on ollut sen verran huono, että en halua lähteä sellaiseen mukaan. Minulle on tärkeää, millainen työmatka on. Nyt se ei ole lyhyt, mutta siedettävä. Olen odottavalla kannalla. Muutama asia pitää saada nykyesimieheltä ennenkuin olen valmis vaihtamaan, parempi nimike ja palkankorotus.